niedziela, 27 kwietnia 2014

ODWAŻNY ŻÓŁTO - CZARNY MAKIJAŻ

Żółty cień to kolor, którego bardzo często unikamy w makijażu, ponieważ wydaje nam się, że do nas nie pasuje. Jest to "trudny" kolor w makijażu ale wystarczy poszukać odpowiedniego odcienia aby wyglądać dobrze.  Żółty kolor pasuje blondynkom oraz brunetkom. Można go łączyć z wieloma kolorami. Ja dzisiaj postawiłam na czerń, która podkreśliłam zewnętrzny kącik, załamanie oraz 3/4 dolnej powieki. Na pozostałą część powieki nałożyłam żółty cień w mocnym odcieniu (można go zastąpić o kilka tonów jaśniejszym). Pod linię brwi nałożyłam waniliowy cień a linię rzęs podkreśliłam granatowym eyelinerem (na zdjęciach prawie niewidoczny). Wytuszowałam rzesy, linię wodną podkreśliłąm czarną kredka, dokończyłam makijaż reszty twarzy i gotowe. Co sądzicie o żółtym cieniu na powiekach?







Użyte kosmetyki:

Twarz:

podkład: Paese Matujący nr. 501
puder: Synergen nr. 04
korektor: Bell Multi Mineral nr. 01 oraz Miss Sporty So Clear nr. 01
róż: Bell Skin2Skin Rouge
błyszczyk: Bell Glam Wear Nude

Oczy:

baza: Paese
czarny cień: Paleta Sleek Storm
żółty cień: Paletka 3 cieni Enjoy nr. 02
waniliowy cień: Golden Rose nr. 104
eyeliner: Enjoy nr. 04
czarna kredka: W7
tusz: Golden Rose Miracle Lash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz