sobota, 17 maja 2014

MAKIJAŻ Z MIĘTOWO - KOBALTOWĄ DOLNĄ POWIEKĄ

Hej, dziś przygotowałam dla Was makijaż z przyciągającą wzrok dolną powieką. Górną powiekę podkreśliłam stonowanymi kolorami, piaskowym kolorem oraz cieniem w kolorze "kamienia". Natomiast cały makijaż skupia się na dolnej powiece. Podkreślając ją zaczęłam od najjaśniejszego koloru czyli białej perły wklepując ją w środek powieki. Następnie w wewnętrznym kąciku nałożyłam miętowy kolor a zewnętrzną część zaakcentowałam kobaltowym kolorem. Całość dopełniła czarna kreska na dolnej i górnej powiece oraz wytuszowane rzęsy.





Użyte kosmetyki:

Twarz:

podkład: Ingrid Ideal Face kolor naturalny
puder: Synergen nr. 04
korektor: Bell Multi Mineral nr. 01 oraz Miss Sporty So Clear nr. 01
róż: Bell Skin2Skin Rouge
szminka: Catrice Ultimate Shine nr. 250 oraz Eveline Colour Celebrities nr. 612

Oczy:

baza: Paese
piaskowy cień: Enjoy nr. 03
cień w kolorze kamienia: paleta cieni Essence All About Nude Eyeshadow
kobaltowy cień: Enjoy nr. 34
perłowy cień: Maybelline Color Tattoo
miętowy cień: Paese nr. 656
eyeliner: Catrice Liquid Eyeliner
czarna kredka: W7
tusz: Golden Rose Miracle Lash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz